sol i morgon och lördag?

Enligt www.klart.se så ska solen titta fram både fredag och lördag. Hoppas verkligen det för nu behöver jag sol och värme!! Vill ligga i solen och få färg på min bleknande kropp!!

Började dagen med en lång promenad - gick 1 mil!! (o= vore bra om jag kan behålla denna goda vana med långa promenader - även sen när jag åker på min fastlands semester nästa vecka...  Efter promenaden har det inte hänt så mycket idag. Regnet har knappats gjort mit glad i att gå ut. Hade det iaf varit uppehåll så hade jag kunnat vara ute och gå och fotografera med nya objektivet. Men nej, jag tog en kort tur till affären och handlade hem lite saker men annars så har det varit en lat dag. Så i morgon får minnsann gärna solen titta fram!! PLEASE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0