solen lyser med sin frånvaro

igår tittade faktiskt solen fram men idag är det moln och mera moln. Hoppas att det iaf kan hålla sig borta från regn... för tillfället så har jag delade känslor med vädret. Väldigt tråkigt att det är grått ute men ändå känns det skönt att inte känna press på att jag så gärna vill vara på stranden - och samtidigt då blir så rastlös att jag inte gör något vettigt! Fast att få en snygg bränna vore ju trevligt. (o=

Snart ska jag promenera bort till Intersport och kollade på träningskläder men sedan blir det hemåt och förhoppningsvis har det inte börjat regna då! Ska pyssla om cykeln lite och se om jag kan få den i form till att kunna rulla framåt igen. Att få den i form innebär troligen en promenad med den bort till macken för att pumpa däcken till att börja med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0