3-års kalas på dagens schema

idag fyller kompisens dotter 3 år. Min lilla guddotter blir hela 3 år, den lilla rackarungen. (o= jag har köpt 2 Alfonsböcker till henne i present, tydligen är det en stor favorit just nu. Sedan har jag nu på morgonen pysslar ihop ett grattis kort. Ganska skoj faktiskt. kanske ska komma på något pyssel projekt igen? Nja det får vänta till de regniga dagarna i stället. (du vet sådana dagar vi inte vill se så mycket av i sommar).
Så i eftermiddag blir det kalas och sedan ska jag försöka hinna till träningscentret och träna upp min sista gång. Så kan jag få fylla på nya gånger på träningskortet i morgon. (o=

Jag ska idag även bli av med mitt gamla soffbord. Försökte sälja det i höstas men det gick inte alls och till slut så försökte jag även ge bort det men inte hjälpte det. Men häromdagen så gjorde jag ett nytt försök att skänka bort det och redan efter knappt 30 min hade jag fått mail från en kille som ville ha det. Äntligen blir jag av med det. Glasskivan har stått i lägenheten, helt i vägen hela tiden och stommen står ner i förrådet och tar plats. Nu i efterhand så kanske jag borde ha försökt ta ut en slant för bordet innan jag skänkte bort det men nu kände jag bara att jag bara vill bli av med det. Fick däremot en idé att gå igenom mina saker och se om det finns mer jag kan lägga ut annons för och sälja. Kanske jag kan få några slantar till det nya objektivet som jag vill köpa. Mitt nuvarande Sigma objektiv på 70-300mm har jag lagt ut på annons redan. Hoppas på att få ut nästan det jag gav för det men risken finns att jag får sänka det lite. men det är ju inget fel på det så jag måste göra ett försök. Det är ändå billigare än att köpa ett helt nytt så kanske någon vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0