blir tokig på min dator!!

den pallar inte med att överföra bilder till skiva. Jag skulle föredra att lägga bilder på en DVD skiva för då skulle det mindre antal skivor att spara med bilder - men nej, min dator är så seg att den hakar upp sig när jag antingen kommit halvvägs. Lika illa är det de gånger jag har bränt halva skivan och ska ta resten en annan dag. Nej då hakar den upp sig och när jag äntligen får ordning på det så säger datorn plötsligt att skivan är helt tom. Hatar när detta sker. En vacker dag kommer jag att stå där med krokodil tårar på kinderna när alla bilder bara försvinner!! Suck.
Ska försöka stänga av datorn nu och göra ett nytt försök att bränna ner mina foton - igen. )o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0