bra start på dagen??

hmmm, uppe med tuppen. jag skulle ju sova till 9 idag. för varm och ljust i sovrummet + att det värker i vänstra axeln. var på gymmet igår och tog i ordentligt. Är nog roddmaskinens fel att axeln värker idag. Men benen känns bra som vanligt trots att jag sprang några kilometer på löpbandet. Löpningen måste jag träna en del på nu för jag har anmält mig till Blomomloppet med några från jobbet. så 25/8 så har jag ett mål - springa blodomloppet. (o= Sa redan förra året att jag skulle springa vårruset i år men det gick inte alls. Men orken och lusten att träna känns ganska bra så jag satsar på blomomloppet, då 5 km.

Vägde mig i morse och tog mina mått. Besviken! Tycker att det borde minskat mer. )o= Det enda som minskat var midjemåttet med 1 cm och runt mina "lovehandles" likaså med 1 cm. Bättre det än att det ökat, jag vet! Men eftersom jag sprungit en del på löpband och tagit en del promenaden på sistone så kunde det väl ha hänt något mer på 10 dagar då jag mätte förra gången! Jag skyller det på maten och sötsakerna. har svårt att stå emot. nöjd ändå att igår blev det bara jordgubbar och mjölk som enda onyttighet.

Nej, nu ska jag plocka i ordning lite här hemma, sedan hoppa in i duschen och fixa mig klar för dagen ute på kneippbyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0