redan sommar??

ja, det är ju ändå juni så nu får man väl säga att sommaren är här. Men jag tycker att det kan bli varmare och så kan det sluta blåsa någon gång! fast detta är ju gotland så man kan väl inte kräva så mycket när det gäller vindarna. så är det ändå att bo på denna ö. Det blåser en del. (o=

idag började jag dagen med en promenad. Gick upp 8 på en lördag! Ska snart åka till Tofta och för att veta att jag skulle hinna ut på en promenad (egenligen hade jag hoppats på att kunna springa men det gav jag mig inte in på) så var alternativet att gå upp tidigt. var ute i nästan en timma men fötterna gick inte så fort så det var väl så där. Kände i alla fall att jag behövde ut och röra på mig för denna helg blir än en gång onyttig. i torsdag så tog min lilla syster studenten så i dag träffas släkten för mat ute i Tofta. Det blir mammas grymt onyttiga men ååååh så goda smörgåstårta. men jag ska försöka stå emot att ta påfyllning. Vikten nämner jag snart inte mer här för det går inte alls bra just nu. )o= Pendlar lite upp och ner men jag kommer inte förbi 70 strecket. hade hoppats att jag redan skulle varit under 70 redan men så är det inte. Det har varit så mycket annat på gång i tankarna så jag har tappat orken lite. Men jag behöver göra ett ryck igen.
Nu har jag nya träningsskor - kanske inte riktigt bra löparskor men de är i alla fall mycket bättre än de gamla slitna jag köpte för något år sedan. och så är de nästan identiska med mina förra så jag har kunnat använda de nya utan att få skavsår. (o=

Nej, nu behöver jag fixa till det sista innan lillebror kommer och hämtar mig för att åka ut till tofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0