snart var det helg igen då...

redan torsdag i morgon. vart har denna vecka tagit vägen? Hoppas att när min semester väl kommer så går den i snigelfart!! några veckor kvar...

Jag började dagen med att gå ut på en promenad innan jobbet. Foten kändes bättre och jag kände att jag behövde ta mig ut en sväng. Det blev en promenad på ca 40 och foten värkte lite men annars ganska bra. Men när jag skulle gå till jobbet i mina vanliga gympa dojor så blev det att halta hela vägen till jobbet. fan! Jag hade i alla fall med mig andra skor som inte tryckte något mot hälen. Jag tror inte det är hälsenan som bråkar - det är nog ändå en blåsa - men som sitter en bit under huden!! Känns så i alla fall. Så det är inte som vanligt att man kan sticka hål på den och ha ett plåster så är det löst. hmmm. Typiskt. Inte bra för träningen... inte bra för vikten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0