Träningsvärk i morgon?

Åkte bort till träningscentret efter halv nio i morse. Nej, det blev inte body pump denna gång men det blev totalt ca 40 min på löpbandet (sprang en hel del faktiskt) och så blev det lite på maskinerna. Ganska nöjd med mig ändå så en liten träningsvärk kanske jag kan vänta mig imorgon. Hoppas faktiskt det i alla fall då det i alla fall bevisar för mig själv att jag faktiskt har tränat ordentligt. (o=

Fick en glad överraskning när jag skulle köra hem. hade lämnat mobilen i bilen så den var det första jag kollade på i fall någon hade ringt när jag tränat. Hade fått ett sms från min goa vän i Skövde. Hon hade drömt att hon och jag hade åkt till USA så fort vi hade bestämt oss. Så nu måste jag följa med dem till USA nästa sommar, skrev hon. (o= När jag var i Skövde sist och så pratade vi om att eventuellt åka till USA och besöka hennes AU-pair familj från 2005-2006. de ska åka hela familjen och vi sa att jag kanske skulle ta och åka med. Nu känns det som om det är bestämt. Trevligt att ha det att se framemot. Hmmm, lite trist när mina planer från början var att åka till Kanada och kolla in späckhuggare - men det är ju länge till nästa år så vem vet - kanske jag lyckas planera in det med. Man fyller ju bara 30 en gång så det vore ju en perfekt 30-årspresent till mig själv. (o=
USA resan blir perfekt - men pricken över i:et vore ju även att se späckhuggarna... Det blir något att fundera på de kommande månaderna. hihi.

Nej, nu ska jag åka bort till Team Sportia och Intersport - insåg när jag kom hem från träningen att det vore en väldigt bra idé att skaffa nya träningsbyxor innan de gamla spricker i backen...vore nog ingen trevlig syn. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0