Redan söndag

Jag förstår att vardagarna går fort men varför måste det även gälla helgerna? Och så har vi ju även förlorat en timma denna helg, och det märks.

Det blev inga nya träningsskor igår.  Jag var inte på humör att pröva skor när jag väl fanns på plats, men kanske om jag tar en ny tur i veckan. Om jag ska komma igång med löpningen så måste jag ha nya skor. Men även om träningsskorna blev framflyttade till nästa inköpslista så blev det en del andra inköp. Köpte lite nya kläder på H&M. Kul när även expeditens första kommentar när hon slog in mina kläder i kassan "ja nu är det vårkänslor". Blev 2 nya leggings (svarta och mörkgrå), en turkos tunika (yes, lysande turkos!!), en gammelrosa kofta, hur skön som helst. Sen blev det ett nattlinne.

Måste köpa täta gardiner till sovrummet. Har aldrig stört mig av ljuset i sovrummet förut men nu när man vaknar 7 på en söndagsmorgon så måste jag få till en ändring! Kanske ett inköp jag kan fixa på IKEA om ca 1 vecka? (o=

4 dagar kvar och sedan lite ledigt. Snart är det påsk. Nej nu ska jag åka till en kompis som jag inte träffat på över 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0