Svacka i inspirationen

så ja, nu är det låg inspiration till träning. Gick ganska bra förra veckan, men så kom helgen. Alltid när helgen kommer så är det kört. Snack om dålig karatär man har. Jobbar 3 dagar till denna vecka och sedan tar jag en tur till fastlandet och hälsar på storebror och släkt. Jag har redan försäkrat mig om att havregrynsgröt finns på plats till frukost varje dag. (o= Jag kan ju inte bli av med den enda goda matvanan som efter flera veckor ännu håller sig kvar.
Hade tänkt simma i morgon innan jobbet, men känner redan nu att jag inte kommer att kunna kliva ur sängen i tid för att hinna dit. Visst, kan ju alltid flexa lite i morgon men jag hoppar över simningen denna gång. Ska se om jag i stället kan ta mig ut på lite löpning runt området i stället. Får se, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0