Läkarbesök idag

Sov nästan inget i natt i och med att det varit en hektiskt helg och då kom hostan i natt. Så i morse ringde jag till Vårdcentralen och fick en tid på eftermiddagen. Troligen är det en förskylnings astma och det är därför det blir så kraftiga hostningar och att jag knappt får luft när hostattackerna sätter igång och att det känns som en tryck över bröstet. Så jag fick recpet på att hämta ut en Bricanyl, en astma medicin som jag ska testa och se om det blir bättre. Hoppas det i alla fall. Förutom Bricanylen så fyllde jag på mitt lager med hostmedicin och halstabletter.  Så nu har jag ett fint litet apotek att packa med mig på resan.

Började plocka ihop lite saker inför packning av resväskan men vet inte vad jag ska packa ner än. Hade varit skönt att kunna få det klart det mesta i kväll och få ta det lugnt i morgon. Ska nog göra ett försök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0