1 betalningsfri månad. Precis vad jag behövde.

Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Jag jobbar på med att rensa upp och sortera bland lite olika dokument så att jag har ännu bättre koll på mina arbetsuppgifter. Gick hem vid 16 för att åka bort till Visby Bilcity för att lösa en betalning av en service jag gjorde på bilen i augusti. Jag betalde med ett kreditkort i augusti som sedan skulle medföra 6 månaders avgiftsfritt. Men när 2:a aviseringen kom så hade det plötsligt blivit avgifter och det visade sig att det blivit fel när jag betalade med kortet från början. Så jag fick det fixat idag genom att Bilcity betalar av hela min skuld och jag har betalat om servicen och får mina 6 månader. Suveränt för det innebär att jag egentligen får 7 månader + 1 betalningsfri månad nu. (o=

Kvällen var planerad så att jag skulle laga lite middag och matlådor med lövbiff, potatis och beaneaisås. Mums med lite lyxigare mat ibland. Sedan slappna av framför teven. Men när jag skulle ta fram lövbiffen så ser jag att jag glömde lägga den på en tallrik efter jag tagit fram det från frysen. Och nu var det blod/rödfärgat vatten överallt!! I alla små springor i 2 hyllplan! Sablar det var inte lätt att göra rent. )o= Men nu är det ganska bra rengjorda igen i alla fall.

Nu ska jag slappa framför teven och ta det lugnt. I morgon en ny dag på jobbet och i morgon kväll ska jag testa att nytt träningspass med Hälsoklubben på jobbet. Kommer inte ihåg vad ett heter... men jag informerar om det i morgon om jag inte slocknar i soffan direkt när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0