4 km på P18

Gick upp vid halv 9 i morse och åkte bort till P18. Har aldrig sprungit på spåret där och tänkt att jag skulle kolla in det. Jag var så klart halvdöd efter 2 km och jag hade tänkt springa 5:an. Så jag vek av och höll mig till 3:an. Jag orkade bara springa ca 200 m i taget innan jag var tvungen att ta några promenad pauser. Men efter tag gick det bättre att springa och när jag väl tog mig i "mål" efter 3:an så var jag inte riktigt nöjd så jag tog ett varv på 1km. Sprang nästa hela kilometern. (o= Nöjd med att börja dagen så här.
Sen går det inte att undvika att trots att det tidigare i veckan såg ut att bli en grå helg så skiner solen idag och det är en skön höstdag. Så nu ska jag göra mig i ordning och gå ner på stan. Känner för att göra av med lite pengar på något kul. Kläder, skor eller kanske något till hemmet. LaVie hade mycket fina saker såg jag när jag var där en sväng igår. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0