Förskylningen hänger sig kvar

Ja, min förskylning hänger sig kvar. Det har varit en ganska tung vecka men idag känner jag att det vänder. Hoppas iaf att det vänder så att det försvinner helt och inte ersätts av snuva eller något annat skit! )o= Vill vara frisk nu. Vill röra på mig och träna! När jag känner mig lite nere både i känslor och hälsa så åker godisskålen nästan alltid fram. Denna vecka har innehållit alldeles för mycket onyttigt. Är glad att jag inte gått upp så mycket i vikt igen - men å andra sidan så har nog mina muskler ersatts av fett i stället så det är väl därför det inte visar större skillnad på vågen... Nej, nu ska jag försöka hålla tankarna på annat än vikt!

Idag blir det en tur till stan för jag ska ge ett nytt försök att hitta ett par höst/vinter skor som funkar till alla möjliga kläder. Hade gärna velat vänta tills jag åker till Estland för min vän kommer alltid hem med en massa skor när hon åker så jag hoppas att jag även kan hitta en massa tjusigt! (o= Men jag behöver nya skor nu! Vill inte åka till Estland i gympadojor och vinterjacka! Känns inte så tjusigt och framförallt inte så varmt om fötterna. Sedan blir det inköp av present till goa moffa som fyllde 85 år i onsdags och det ska firas idag. Det blir några lotter till honom. Jag har slutat att ge bort lotter till andra för jag skulle få sådan ångest om den personen vann en massa pengar! jag vet - ganska ego! Men för min moffa så ser jag förbi denna "fobi" och ger honom det han gillar mest att få i present! (o=
Så i eftermiddag blir det lite kalas ute i Vibble.

Nej, nu ska jag försöka skapa ett grattiskort och sedan ta en dusch innan jag ger mig i väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0