Kan man hosta sönder ett revben?

det tror jag minsann att man kan. Efter nattens hostande så trodde jag nästan att ett revben eller två skulle gå av. Har så djupa hostattacker att det värker i hela kroppen. Jag har ju även ännu ont i ryggen (blev värre efter helgen) och det gör att huvudvärken inte går bort med några små panodil.
Gick hem från jobbet efter lunch igår för då var jag nästan på väg att somna på mitt skrivbord. Och droppen blev att jag satt hela lunchen och hostade. Gick hem och sov 4 timmar! Jag brukar inte kunna sova mitt på dagen men igår var det inga problem. Jag sjukanmälde mig redan i går kväll och hoppades på att få lite sovmorgon för jag kände på mig att det inte skulle bli mycket till sömn på natten. och så blev det.
idag har det känts lite upp och ner. Beroende på hur resten av kvällen går och framförallt natten så får jag se om jag går till jobbet i morgon eller om jag ska ringa och säga att jag stannar hemma en dag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0