på fredag blir det disney

idag gick jag till jobbet. Borde kanske varit hemma en dag till men nu valde jag att gå till jobbet. Mådde bra på morgonen men först när man kliver in på jobbet känner jag att kroppen inte riktigt är i topp än. Var en ordentlig ansträning att bara ta sig till jobbet och när jag väl kommit dit så kändes det lite dumt att vända i dörren.
Men dagen gick ganska bra ändå. Är helt slut i kväll i stället så jag hoppas att jag får sova ordentligt i kväll. Har sådan grym huvudvärk - får nog värma upp värmepåsen och ta fram spikmattan innan jag går till sängs. Jo, jag har köpt en spikmatta men har inte kunnat bestämma mig än om det hjälper eller inte. det är i alla fall inte att rekommendera att hosta samtidigt man ligger på en spikmatta. det gör ganska ont faktiskt.
2 dagar kvar - sedan äntligen helg!

Idag gjorde jag ett inköp som jag väntat på att göra i flera månader. Köpte en ny disney film till min lilla samling. Den senaste versionen släpptes idag. Ska se den på fredag. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0