vill så mycket men orken finns inte nu

träningen har legat på is alldeles för länge nu. Rygg/Nacke vill inte bli helt bra och årstiden gör mig bara trött. Trött på allt. Vikten börjar smyga sakta upp nu märkte jag när jag vägde mig i morse - inte bra! Det är allt godis jag äter typ jämt! Idag har jag i alla fall stått över onyttigheterna och är nöjd med mig själv. Har även stått nästan 30 min på den lånade crosstrainern som stått orörd i mitt vardagsrum i flera veckor. Så jag är nöjd med dagen. 

Idag fick jag ett paket - ett nytt försök att göra något åt min onda rygg. Jag har köpt en spikmatta. (o= Köpte den på Tradera i förra veckan och idag kom den. Ska testa den innan jag ska sova i kväll.

Något har jag i alla fall att se framemot nu. Om 3 veckor så åker jag till Estland! Ska bli såååå kul att åka. Min födelsedagspresent till mig själv i och med att resan börjar på min födelsedag. (o=
Det är en del som måste fixas inför resan. I morgon ska jag klippa mig efter jobbet och på onsdag eller torsdag så måste jag gå till Polisen och fixa nytt pass. Mitt gamla gick ut i juli i år så nu måste jag ha ett nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0