Uppe med tuppen

nja, nästan. (o= halv åtta ringde klockan i morse och jag var nästan på väg att ligga kvar då jag kände mig lite konstig i halsen. Jag komprismissade lite med mig själv och tänkte att jag fixar mig i ordning och om halsen ännu känns konstig så får jag stanna hemma. Lite frukost (naturdiet shaker) och lite vatten senare så var sängen historia.

Ni undrar säkert varför jag är så knasig att sätta väckarklockan halv åtta på en lördagsmorgon. Jo jag har äntligen pallrat mig till första Body Pump passet på nog minst 2 år och det börjande halv nio. (o= Så nöjd med mig själv att jag äntligen kom dit. Fick mig själv ett gott skratt bara när jag mot slutet av passet insåg att jag satt på mig mitt träningslinne ut och in på morgonen. hihi. Syntes nog bara för de som stod närmast som tur var men det får jag väl bjuda på.

Idag har jag varit en sväng på stan. Inköpte några nya strumpor då nästan alla mina nuvarande har antingen 1 eller 2 hål i varje strumpa. Köpte också en söt vit blus och några armband. Målet var att hitta en ny vårjacka och skor och kanske till och med en ny tjusig väska nu till våren men det hittade jag inget av. Kanske får vänta och se om jag kan hitta något när jag åker till Borås.

Ikväll så ska jag till vännerna på Terra Nova och så ska vi sedan ut och äta. Sen tillbakat till Terra Nova för fika och kvällsmys med en film och lite prat tror jag. har inte sett dem på länge så jag saknar de små sötnosarna. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0