funderar över 2011

har suttit och kollat igenom min budget. Jo, jag har en budget för 2011 (i excel) men den är väldigt enkel och det är faktiskt ganska bra att ha lite koll på när vilka räkningar kommer och även lite koll på vilka månader som jag bör spara pengar och vilka månader som det ok att spendera lite mer.

I min budget ingår det att spara för en resa och från och med denna månad att även spara inför min 30-årsdag. Jo, jag blir ju 30 i år! Jäklar vad tiden har gått fort! Oj det kommer jag nog att nämna att antal gånger i år! Det är ju några månader kvar så jag har hela tiden skjutit upp tanken på det och tanken på hur jag ska fira det. Men så insåg jag att jag kanske skulle kunna fira min årsdag redan i sommar. Skulle vara kul att fira födelsedag på sommaren för första gången i mitt liv. Jag fyller ju år i november! Men jag åker ju till USA i sommar så jag vet inte hur jag ska göra!! Just det jag åker iväg - men det är förstås inte bokat än så allt kan väl hända men vi håller på att kolla på flygresor nu. "Vi" är jag, Jill med familj och hennes svärföräldrar. Så 5 vuxna och en 1-åring åker ska åka till Jills förra AuPair familj och vi blir nog borta i 2-3 veckor. Ser framemot det! (o=

Nu ska jag packa min träningsväska tills i morgon. Då blir det en ny tur till simhallen. har inte varit där sedan sist jag skrev om det (fy skäms!) så nu är det dags att pallra mig dit igen. I morgon är det frukostmöte på jobbet så det blir ju perfekt att först träna och sedan gå till jobbet och trycka i sig en underbart god frukost.
Men visste du att jag inte ätit smör på mina smörgåsar sedan i somras! Funkar hur bra som helst. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0