kan någon snälla ge mig en spark där bak!

behöver en spark därbak eller någon som kan ge mig inspirationen att komma igång ordentligt med träning och att äta rätt. Jag har hur mycket fritid som helst men ändå så känns det som om det inte finns tid till något. Hur är det möjligt?
Jag gick till simhallen i torsdags och igår hade jag tänkt att på kvällen skulle jag köra en stund på crosstrainern som jag har här hemma. Men när jag kom hem så blev det kvällsmat och sedan sjönk jag ner i soffan med en påse med godis. (som inte ens var gott men jag tryckte i mig det ändå, blä!!). Fast när klockan var ca 19:00 så kom en känsla av oerhörd tristess. Internet funkade inte klokt och jag satt bara och väntade på att det skulle komma något bra på teven. Fick då en impuls att kliva ur soffan, ta på mig träningskläder och så gick jag ca 20 min på crosstrainern. Kändes som ett steg i rätt riktning. (o=

Idag ska jag, trots att snö och is kommit tillbaka och gör tillvaron mer oinspirerande, gå bort till Elgiganten. Jag var där i början på veckan för att kolla på vad de hade för externa hårddiskar och se vad de kostade där innan jag bestämde mig för vilken jag skulle beställa på nätet (till ett litet billigare pris). Jag behöver ju köpa en för min dator är alldeles för full och behöver tömmas ganska snart. Jag har nog bestämt mig nu vilken jag ska köpa men har för mig att den fanns på elgiganten här i stan till ett liknande pris så jag ska dit och kolla idag igen innan jag tar ett beslut om inköpet. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0