Njuter av lite gott

Att vara utan godis/kakor i nästan 2 veckor har faktiskt gått väldigt bra. Bortsett från minimal bit tårta förra helgen (som Katri fick mig att äta efter att hotat med dåligt samvete inför en 3-åring..hihi) och 4-5 små bitar polkagrisar igår kväll så har jag inte småätit på något onyttigt på dagarna/kvällarna. Känns bra och jag tror det syns lite på midjan, syns lite på vågen i alla fall. Idag på jobbet syndade jag med en chokladboll till fredagsfikat och ikväll har jag köpt hem en påse med lite smågodis. Betydligt mindre i påsen än vad jag brukar hälla i. Ja, man måste ju unna sig lite.

Försöker göra lite på släktträdet ikväll men programmet hakar upp sig hela tiden så jag kan inte uppdatera med nya uppgifter. Får försöka igen om en stund.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen. Måste hitta på något så att jag inte sitter inomhus hela tiden. Jag vill göra om lite här hemma men vet inte vart jag ska börja. Jag vill ha nya gardiner men hittar inte några jag vill ha. Jag vill sätta några tavlor på väggarna men vet inte vart jag ska sätta dem eller vilka ramar jag vill ha! Beslutsångest! Jag köpte idag en kalender som jag i alla fall planerar att klippa sönder och rama in bilderna från den och förhoppningsvis hitta en bra plats i vardagsrummet för dem. Om det blir som jag tänkt mig så lägger jag upp bilder här när det är klart....

Ska fortsätta med släktträdet nu. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0