Hårborttagningsmedel i alla ära men...

... man ska passa sig för det där ändå. Har testat Veet bortagningsmedel ett par gånger både för bikinilinjen och även benen. Det var ett tag sedan sist jag använde det men skulle fixa det igår för att bli extra fin inför semestern. Trodde så klart att då jag använt detta medel tidigare så skulle det inte vara några problem men bara efter kort stund på bikinilinjen kändes det inte bra så snabbt in i duschen och spola bort krämen. Ser i efterhand att jag hade fått små sår av skiten! Hmmm det hade ju varit en bra start på en solig semester med sårig bikinilinje. Nej nu i efterhand när jag se att det inte blev så farligt och med de microsåren som knappt syns så känns det lugnt igen. Men passar mig nog för att göra det igen med det medlet... fattar inte för det har aldrig varit problem tidigare, kanske var något litet sår innan jag som inte kunde se. Benen blev i alla fall nöjda med behandligen för funkade det suveränt.

Idag är det sista fix inför resan. Väskan är nästan klart packad - ska i några små saker till. Har nog som vanligt alldeles för mycket saker med mig men nu har jag sållat bort en massa kläder som jag först packade ner så nu kan jag inte dra ner på mer... men det finns ännu lite plats kvar i väskan. I "värsta fall" om jag hittar väldigt mycket roliga saker att handla på semestern så får jag väl kanske slå in det i ett paket och skicka det till mig själv. (o= I dag tar jag båten vidare till Oskarshamn och sedan ser jag verkligen framemot en nästan 4h lång bilresa på egen hand. (NOT!!) Men det är definitivt värt det. Slippa släpa på väskorna på buss och tåg är ju helt underbart! Då sitter jag gärna och rockar loss i bilen till hög musik. I alla fall den första timman innan börjar undra "är jag inte framme snart". hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0