Kroppen är trött

I morse åkte jag bort till P18 och sprang 6 km - gick hur bra som helst! Men det återstår att se om kroppen tycker det samma. I torsdags morse så låste sig nacken/ryggen och så var det tillbaka till det igen. Så i fredags blev det ett besök hos naprapaten och oj vilken smärta!! Hela dagen gick jag med smått illamående och det värkte ända ner i fingertopparna!! Igår kändes det bätre och jag kunde röra mig mer men det kändes som om hela ryggen bestod av ett enda blåmärke. I morse vaknade jag lite stel men mycket bättre så jag gav löpningen en chans för det har ändå varit löpningen som hållit mig ifrån stel nacke/rygg annars de senaste veckorna. Idag var tanken att springa, sedan städa och tvätta och sedan vidare till Roma för att hälsa på vänner. Men efter att ha städat badrummet och halvvägs genom köket så är jag helt slut. Måste sitta still en stund innan jag ska göra mig i ordning för att åka iväg. Får ta en ny etapp av städningen i morgon tror jag.

Igår var jag på stan och shoppade en del som jag behöver till USA resan om ca 1 vecka. Hittade en ny kameraväska till systemkameran (min nuvarande GOLLA väska är lite för klumpig för resan tycker jag). Blev en Nikon väska denna gång och jag tror att den blir bättre. Sedan blev det förstås även att par nya löparskor på Team Sportia då mina gamla är aningen slitna. Jag hitta även 2 nya bikiniöverdelar trots att jag trodde att det skulle vara kört i och med att det är så urplockat plus en massa rea nu. En av dem betalde jag 30 kr för. Ett riktigt klipp tycker jag. (o= Ska inviga den idag hemma hos mina vänner för tydligen ska det bli pool bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0