Nedräkning

Bara 3 veckor kvar tills det är semester!! Sedan vill jag se till att semestern tar låååååång tid på sig! Är i stort behov av ledigt och även att komma från ön lite. Gillar den här ön men ibland så är det så skönt att åka härifrån av flera anledningar.

Igår var vi några från teamet (från jobbet) hemma hos en arbetskamrat som bor i ett hus i innerstan. Där var det grillning och roligt partaj. Vilket jäkla oväder det var då? Åska och blixtra som tokigt och ösregnade! Tur var så slöt det när vi gick bort till Wallers och sedan var det uppehåll.
Fick frågan om jag skulle hänga med på Lidingeö loppet (tror det var det..) i september. Springa 1 mil... Nja visst har jag börjat springa en del på sistone men inte 1 mil i år. Kanske ett mål att göra något sånt nästa år?

Idag är inköpslistan lång och jag kan inte ta bilen (drack ju igår). Blir att gå runt stan och göra alla ärenden. Ska göra ett nytt försök att hitta en resväska till semestern och så köpa lite annat. Såg en snygg axelrems väska häromdagen och jag är sugen på att kolla in den igen, kanske köpa den..,.. ska kolla in den igen iaf.

I morgon så bär det av mot Tofta. Förhoppningsvis väldigt fint väder så att man kan få sola lite! Pappa fyller år så det blir lite kalas. Har bara ingen aning om vad man ska ge i födelsedagspresent!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0