Semestern börjar med ett leende

...med att jag ställer mig på vågen och ser att jag kommit förbi ytterligare ett jobbigt kilo! Yes! Så nu är min lilla hjälpreda från LilySlim uppdaterade. Kan säga att vågen visade 68,4 kg idag och det känns riktigt bra! Men nu är det semester och då kan det förstås gå åt vilket håll som helst... antingen ner för att man rör på sig mer eller så går det upp för att man unnar sig mer på semestern.... ska kämpa för det första. (o= Ville ut och springa i morse men var såååå trött att jag somnade om. Kanske kommer ut i spåret i kväll i stället. Annars måste det bli ett i morgon så jag hoppas att regnet håller sig på avstånd!

Idag har jag börjat förberedelserna inför avresan på måndag. Mina räkningar är inlagda för betalning, nästan städat klart här hemma ska bara dra ett varv med dammsugaren och sedan tvätta av golven (finns inget så trist som att komma hem från semester och se en stökig lägenhet). Ska snart gå ner till stan och göra några sista inköp och sedan hem för att tvätta. Tråkigt men sant men jag har en tvättid i tvättstugan idag. Så i eftermiddag kan jag nog börja packa väskan. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0