Dag 12. Får jag ännu fortsätta räkna från dag 1?

egentligen tror jag inte att jag får räkna från den dagen jag började med God Balans för jag har ju inte gjort detta till 100 %. Även fast jag velat göra detta till 100% så har det inte alltid varit lätt att få det att passa in i normala vardagen. Men jag kanske borde ha sett till att göra det för det är ju ändå mig det handlar om och om ett mål jag verkligen vill nå. Vågen var inte snäll i måndags. Söndagens frossa var inte bra och det kändes lite som att börja om på nytt. Denna vecka kommer det att bli 5 dagar i rad där jag håller dieten men så kommer lördag. jag ska på fest på lördag och har idag funderat på om jag ska gå på festen men låta bli maten och drickat. yes va kul att dricka vatten hela kvällen. Nej, jag har bestämt mig för att äta och dricka men får jobba hårdare med träningen! Jag måste ju även i framtiden kunna äta normalt och kunna hålla vikten.

Igår var jag på träningscentret och sprang på löpbandet. Gick inte så bra som i lördags men det gick ok. Idag har jag inte tränat något mer än promenaden till och från jobbet. I morgon så funderar jag på att åka bort till P18 och springa spåret där. Är ju ledig i morgon. (o=

Jag är definitivt på dag 12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0