Dag 16. Nu får det räcka...för nu...

Nu är jag grymt trött på att hålla God Balans dieten. Förutom att jag är grymt sugen på riktig mat som smakar något annat än choklad och annat sött så är det svårt att hålla dieten när det blir för mycket fusk. Nu börjar tiden då man vill njuta av att äta god mat och så är det fest hit och dit och det finns helt enkelt inte tid och energi att lägga på detta längre. Igår åt jag God Balans till frukost och lunch men på kvällen var jag på 40-årsfest så då åt jag hamburgare och drack cider (och massa annat onyttigt jag faktiskt ångrar lite...). Idag börjar jag dagen med God Balans men jag ska till affären sen och handla. Till lunch/middag blir det kycklingsallad. Så från och med nu så tänker jag börja äta riktig lunch men tror jag ska fortsätta med God Balans till frukost och ibland även till middag.
Viktminskningen har gått riktigt dåligt denna vecka. Första veckan gick jag ändå ner 3 kg men den andra veckan bara knappt 1 kg. Så det känns väldigt tråkigt. Men jag hoppas ändå att det beror på att jag fått mer muskler och mindre fett i kroppen och att det är därför... Midjemåttet har i alla fall minskat med 3 cm. Nu gäller det bara att se till att det inte går upp igen!!

I fredags vaknade jag med nackspärr och det sitter ännu i men känns lite bättre idag. Får se till att röra på mig och komma ihåg att alltid stretcha lite bättre efter ett träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0