Glad Midsommar!

Redan midsommar! Tiden springer ifrån mig lite känner jag... Springer har jag börjat med oxå. (o= Sen vårruset så har det blivit en del springande (mestadels på löpbandet på träningscentret) och varje gång så har jag siktet inriktat på att att varje gång få en bättre tid än det jag sprang på vårruset. Igår slog jag mitt personliga rekord på 5,2 km på löpbandet... 39 min! Hela 4 min snabbare än vad jag sprang på vårruset. hihi. Inte många minuter kanske men det kändes i alla fall bra. Vikten ligger stadigt still men hoppas att mina nya starka benmuskler (ja jag känner att de växt... hihi) ska börja arbeta lite extra snart. Idag räknar jag inte riktigt med en nyttig dag men det är jag väl värd när det är midsommar, det sker ju bara en gång om året. (o= Blir träning igen på söndag ju.

4 veckor kvar till semestern! Ser framemot semestern nu! Ska blir riktigt skönt med 4 veckor ledig och så sticker jag till USA med så det går inte göra annat än att längta.

Nej nu måste jag äta upp min frukost och sedan börja fixa till mig inför midsommarfirandet.

GLAD MIDSOMMAR!
DON´T DRINK AND DRIVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0