äntligen frisk?

äntligen helg! Och löningshelg. Underbart. Några dagar med feber så är den idag borta och får gärna hålla sig borta nu. Febern ja, hela 37 grader i feber! Lite komiskt att andra pratar om att man hade 38 grader i feber men jag har feber vid 37 och normal temp på ca 36,2. Vill nog inte veta hur det skulle vara att ha 38-39 grader i feber. Då är jag nog väldigt okontaktbar.

Idag har jag varit på stan och spenderat lite slantar. Kom hem med mindre än jag tänkt så det är ju positivt. Blev mest storhandel på Willys men jag kom även hem med en ny scarf och 3 nya nagellack.
Har experimenterat lite smått med kameran idag för att testa en sak jag läste på en blogg jag följer. Återkommer med resultatet senare. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0