Mitt nya tidsfördriv? GIMP!

För några veckor sedan laddade jag ner programmet GIMP. Det är ett bildredigeringsprogram som påminner väldigt mycket om Photoshop och det är helt lagligt att ladda ner GRATIS! Suveränt ellerhur för en nybörjare i mer seriös bildredigering. (o=

Häromdagen gick jag till frisören och klippte mig och idag färgade håret. Har fantiserat om att ha det rött ett tag men var nog lite feg och tog en väldigt mörk färg med röd färg i. Men jag är ganska nöjd. Hursom, detta medförde att jag hade en ego stund framför kameran idag. Ställde upp stativ och tog fram självutlösaren och sedan knäppte jag bild efter bild. Sedan valde jag ut några bilder att pyssla med i GIMP.

Några före och efter bilder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0