Softar med gott samvete

Nu är äntligen våren här och lite vårkänslor har man ändå. Det börjar krypa i kroppen med vetskapen att sommaren snart är här och jag har inte kommit någonstans med träning och äta nyttigt och framförallt tappa några kilon. Lite jobbigt men ändå så gör solen definivit en stor skillnad på orken! Det har blivit en del promenader den senaste veckan så det känns riktigt bra. Planen var idag att gå på första BodyPump passet på väldigt länge... men jag kom inte iväg.  Kom hem och ställde mig 30 min på crosstrainern i stället och var ganska nöjd med kvällen ändå. (o=
Försöker varje morgon ta mig ur sängen tidigt för en morgonpromenad men det är ännu väldigt svårt. Försöker och försöker men det är så mycket skönare att ligga kvar i sängen. (o= Ska nog göra nytt försök i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0