Startskottet?

idag efter jobbet, trots efter mycket velande och riktigt dåliga ursäkter, så lyckades jag ändå pallra mig till Visby Träningscenter! Så nöjd med mig själv just nu. I morgon och torsdag så kommer nog en grym träningsvärk i benen men det kommer definitivt vara värt det. Det blev en timma i gymmet men jag stod nog på löpbandet i 50 min och resterande 10 utnyttjades att lyfta några vikter så att även armarna kan få kännas lite sega i morgon. Tycker om att springa på löpbandet för jag orkar så mycket längre där än om jag skulle springa ute. Tog nog i lite för mycket med löpningen men just då när jag var där så kändes det så bra.

Jag fick även skämmas lite när jag kom dit och skulle "checka in" i receptionen. Det visade sig att senaste gången jag varit och tränat där var 27 juni 2010!!! Jag var på 2 olika träningspass i vintras genom jobbet så de gångerna syntes inte deras dator så klart så skäms på mig att jag inte varit där på så länge. Det kändes inte som att det var så länge sedan.

Så kanske nu detta var ett startskott och jag kanske äntligen kan komma igång med träningen nu!!

Ska nu ta och se lite teve. Har i kväll chattat med Jill på Skype och planerat inför bokningen av vår USA resa. Nu ska det bli av, snart är det bokat och jag kan börja räkna ner dagarna. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0