träningsvärken sitter ännu i

benen känns ännu ganska möra sen tiden på löpbandet häromdagen. Men det känns samtidigt ganska bra för då vet jag att jag har rört på. (o= Har blivit en del promenader denna vecka men där vet jag att jag kan göra bättre - om det bara kan bli lite varmar ute. Det är ännu isande kyla ute och igår när jag gick ut på morgonen så var jag nästan på väg att halka flera gånger för att det var så jäkla halt. Nej, nu vill jag ha lite mer plusgrader för det blir så mycket lättare att vilja vara ute då. Närmsta träningsmålet just nu är att försöka ta mig till träningscentret på lördag morgon på ett bodypump pass. Blir bara att komma i sängs inte alltför sent i morgonkväll så ska jag nog kunna fixa det. (o=

I morgon vid lunch så ska jag till banken och prata ekonomi. Blev uppringd igår med frågan om jag ville komma in på lite rådgivning. Varför inte tänkte jag. När jag är där i morgon ska jag även se om jag kan få en tid till någon angående lån med. Måste ju kolla upp mina möjligheter till lån om jag ska försöka satsa på att köpa en lägenhet i stället för att betala dyra pengar på nuvarande hyresrätten.

Nej nu ska jag parkera mig framför teven och se CSI Miami och sedan Criminal Minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0