Helgen närmar sitt slut

Oj vart tog helgen vägen?? Har inte gjort mycket men å andra sidan så börjar äntligen förkylningen försvinna o med det så ser jag fram emot att äntligen kunna börja träna igen. Köpte nya träningskläder för någon vecka sen så nu ska vi se om jag tar mig ut på lite löpning ute även när det är lite kallt ute.

Idag ska jag ta en tur till Vibble och hjälpa morbror att lägga in foto på datorn men annars inget på schemat.

Jo men det gick ganska bra att göra ett inlägg på bloggen med iPhone men det tar lite längre tid så det blir nog bara korta inlägg när jag använder mobilen. Gillar min nya telefon, men batteriet tar slut fort när man håller på med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0