drömmar om jobbet

Fredagskvällen var underbar! Underbar på det sätt att det äntligen är helg och äntligen få slappna av och inte behöva tänka på jobbet efter en jobbigt vecka. Men när jag skulle gå och lägga mig i går så kom jag på saker jag glömt bort att göra på jobbet innan jag fick därifrån tidigare så i natt har jag inte sovit så bra jag velat för drömmarna har bara bestått av tankar kring jobbet och vad jag måste göra direkt på måndag morgon! Börjar nu kännas bättre och förhoppningsvis släpper jag detta i dag och får bry mig om det igen på måndag morgon för just nu kan jag inget göra åt det som jag missade. Retar mig bara på det! Idag så här på förmiddagen så har jag skaffat mig lite ny inspiration till vad jag ska fylla kylskåpet med i helgen och för kommande vecka. Så nu ska jag skriva inköpslista och sedan ratta runt stan och göra lite inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0