mycket fusk och lite träning

...visar verkligen sitt rätta jag på vågen. Förra veckan vid invägning så visade vågen 0 kg viktminskning. I dagens invägning så visade vågen -0,5 kg. Besviken på mig själv för det hade kunnat gå så mycket bättre om jag inte fuskat med onyttigheter och tränat mer. 5 veckor förbi och bara 2 kg borta så det går alldeles för långsamt. På fredag är det teamfest och på lördag 40-årsfest så nyttig helg blir det i alla fall inte. Tråkigt är bara att tanken finns där att i och med att jag bara gått ner 2 kg så kanske jag måste börja om helt igen efter helgen! Så denna vecka behöver jag göra ett ryck och röra på mig!!

Positiva är i alla fall att jag ändå har lite bättre matvanor nu - om man bortser från godis på helgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0