Hösten är här

och jag hoppas att det inte ska bli en höst och vinter som alltid. Händelselös och deprimerande. Nej, i år måste jag kämpa lite extra för att det inte ska bli ett sådant år detta år. Har rensat datorn på massa gammalt och hittade en lista med hur viktnedgången har gått. Skrämmande att se att varje höst/vinter så går jag upp alldeles för mycket i vikt och när våren väl kommer så blir det alltid ångest! Usch, nej så blir det inte i år. Dokumentet åkte i papperskorgen och nu ser vi framåt. Just nu känns det ganska bra med viktminskningen. Det har varit en hel del upp och ner och det innebär att det inte alltid är solskensdagar varje dag. Nu går det neråt igen efter bakslag (dumma förkylningar!!) Om jag hittar orken idag så kanske jag tar mig ut i spåret och försöker springa lite. Annars är målet att springa på tisdag med några arbetskompisar. 
 
Igår var jag på stan med siktet instället på att köpa nya löparkläder och en höstjacka/kavaj. Kom hem med i alla fall 1 långärmad löpartröja som jag behöver för det är inte riktigt väder nu att springa i linne längre. I dag har jag fastnat i soffan framför teven sedan jag vaknade i morse. Så ingen bra dag idag med andra ord. Jag fick hem min nya dator i fredags så jag har suttit och utforskat den. Så gamla PC:n har nu blivit ersatt av en Macbook Pro. Äntligen har jag kunnat köpa en. (o= Like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0