Upp och ner och upp...

Det svänger. Ena dagen går det bra men nästa så är det tillbaka till gamla vanor igen. Är så duktig i veckorna men när helgen kommer så är det kört! Men jag tummar alltför mycket på reglerna när det är helg. Framförallt när det händer något speciellt. Igår var det en 30-årsfest och då ville jag ha kul och tänkte inte alls på kalorier. Tvvärr så innebär det alltid att jag måste räkna med en extra dag av dåliga vanor innan jag kan vända det tillbaka åt rätt håll igen. Lite synd att vägning på Viktklubben ska vara på måndag. Gillar inte invägning på måndagar...  
 
På lördag är det fest igen... Jag måste träna bra denna vecka. Tidigt till säng i kväll och försöka komma upp på en morgonpromenad i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0