50 nyanser

I höstas var jag inne på någons blogg och läste om boken 50 shades of Grey (50 nyanser att honom). Det lät som som en bok som jag skulle kunna gilla så i julklapp önskade jag böckerna "50 nyanser av honom" och "50 nyanser av mörker" skrivna av E.L James. Jag fick en i julklapp och den andra gick jag och köpte i mellandagarna. I början året började jag läsa och sedan var jag fast. Var tvungen att läsa mer och mer för ju mer jag läste desto mer vill jag veta vad som skulle hända sen!  4 kvällar senare och några trötta dagar på jobbet (eftersom det blev sena kvällar) så var den slut. Och vilken tur att jag hade bok nr 2 med. Tydligen så har jag inte något bättre för mig en lördag så igår sträckläste jag bok nr 2. Under 12h senare så var även den slut! Det finns en till bok och den ska jag se om jag kan få tag på idag. Måste ju får veta hur det slutar! (o=
 
Men först ska jag ut på en promenad för kroppen känns lite stel idag efter en heldag i soffläge. 
Hmm, första veckan på året började inte så hälsosamt som jag tänkt, men snart så ska jag nog hitta motivationen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0