Nytt år och nya idéer

1 januari 2013. Nu är det nytt år igen och som vid alla årsskiften så lovar man sig själv att i år så ska man uppnå alla sina mål, gärna på rekordtid. Man har sagt samma sak varje år men säger ändå varje år att detta år ska det bli annorlunda. Blir det någonsin den? Jag hoppas och tror i alla fall det. Jag hoppas att jag någon gång faktiskt ska få en extra boost med motivation. Kanske det blir i år? Jag hoppas i alla fall att år 2013 ska bli det år som jag väntat på. Detta ska bli mitt år. (o=
 
Nytt program startad på Viktklubben från och med idag. Liten inkörsperiod nu i några dagar, inget godis men inga kalorikräkningar. Men snart kommer jag att försöka äta rätt igen och träna mer och denna gång ska jag klara av det. Nya träningskläder ska inköpas och träningskort. 
 
Jag var ute på en promenad idag och det kändes underbart att röra på sig! Synd att det bara är januari och ännu innebär snö, is och halka som kan komma igen. Vill gärna komma ut på promenader lite oftare nu så att jag sedan kan börja springa igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0